We zijn weer op weg naar de Pyreneeën - Reisverslag uit Rouen, Frankrijk van Okke en Harry - WaarBenJij.nu We zijn weer op weg naar de Pyreneeën - Reisverslag uit Rouen, Frankrijk van Okke en Harry - WaarBenJij.nu

We zijn weer op weg naar de Pyreneeën

Door: Okke

Blijf op de hoogte en volg Okke en Harry

20 Augustus 2021 | Frankrijk, Rouen

Eindelijk we zijn weer op weg voor ons jaarlijkse fietsuitje
De KKK-DDD tour gaat dit jaar voor zijn 2de lustrum naar de Pyreneeën. Van Biarritz naar Saint Marie de Campan en weer terug. Over een heleboel bergen.
De groep bestaat dit jaar uit Rijn, Casper, Boudewijn, Christiaan, Boreas, Wim, Rob en Okke.
Harrie gaat Zweden verkennen, David zit op een Grieks eiland en Frank heeft een andere baan.
We hebben ons verzamelt bij Rijn voor een door Angelique op een geweldige manier.
Klaargemaakte lunch. (We moesten goed doorvoed zijn voordat we weg zouden gaan).
Op moment dat we alles verdeeld hadden over de auto’s wilde Rijn wegrijden maar zijn auto wilde niet meer voor- of achteruit. Wat nu! Zoeken en nog eens zoeken bleek het de imperiaal van Boudewijn te zijn die niet wilde communiceren met de Skoda-stekker.
Gelukkig had Rijn net een nieuw fietsenrek gekocht voor 2 fietsen. Maar er moesten er 3 mee. Gevolg 1 in de auto en Boudewijn heeft de hele weg met een wiel in zijn gezeten.
De drukte onderweg viel mee behalve rond Antwerpen, Omleiding voor vrachtauto’s was de oorzaak.
Zorgvuldig hadden we een restaurant in België uitgezocht. Staan we voor de deur bleek het niet meer te bestaan en dichtgetimmerd. Dus toen door naar Frankrijk op droogbrood en langs de tolweg (McDonald’s) heerlijk gegeten nadat weer eerst een coronacheck hadden gehad voordat we mochten gaan zitten. (Gelukkig allemaal groen).
Vlot door gereden naar Rouen en na wat omleidingen het hotel gevonden.
Hek was al dicht dus eerst naar binnen om kamernummers en toegangscodes uit de machine te toveren. Bleek mijn Creditkaart chip het niet meer te doen. Christiaan zorgvuldig aan de slag met het apparaat en toen liep die helemaal vast. Gelukkig startte die zelf weer en kon Boudewijn wel de tickets eruit krijgen en konden we naar binnen.
Kamers verdeeld en slapen.

Gr
Okke

• 21 Augustus 2021 - 08:06

Jan Van Der Veen :

Veel plezier mannen. Ik kan niet wachten op de mooie verhalen.

• 21 Augustus 2021 - 08:18

Miriam:

Wat een avonturen al op dag 1 ! Een geruststelling dat jullie zoveel vernuft in de groep hebben. Hele goede reis vandaag en tot vanavond!

• 21 Augustus 2021 - 08:44

Anita:

De tegenslagen hebben jullie vast op dag 1 gehad, zo te lezen. Op naar een zonnig vervolg van de reis. Heel veel plezier samen!

• 21 Augustus 2021 - 08:56

Iet:

Nou dat was al heel wat aktie op dag 1.
    Hele fijne week, heel benieuwd naar de komende verhalen.

• 21 Augustus 2021 - 10:11

Harmless:

Ah mamils on the move (sorry Casper). Al twee grenzen gepasseerd zonder problemen. Prestatie op zich in deze tijden. Aan het eind vd week eelt in jullie neusgaten met al die testen? Rustig en voorzichtig an op 2e reisdag....

• 22 Augustus 2021 - 13:16

Ineke:

Heel veel plezier en succes!