dag 2 reis naar deBiarritz - Reisverslag uit Biarritz, Frankrijk van Okke en Harry - WaarBenJij.nu dag 2 reis naar deBiarritz - Reisverslag uit Biarritz, Frankrijk van Okke en Harry - WaarBenJij.nu

dag 2 reis naar deBiarritz

Door: Okke

Blijf op de hoogte en volg Okke en Harry

21 Augustus 2021 | Frankrijk, Biarritz

Vandaag weer bijtijds vertrokken uit Rouen. De eerste kilometers verliepen snel en voortvarend maar langzaam kwamen er berichten dat de weg bij Poitiers was geblokkeerd door een ongeval. Wat doe je in zo een geval je lunch vervroegen en rustig op een parkeerplaats je bolletjes en brood op eten. Ik dit werkte de vertraging werd uiteindelijk iets meer dan een half uur. Verder op sommige stukken erg druk op de weg. Om 19.00 waren we in Biarritz. Nadat we onze kamers hadden gekregen moesten we al onze spullen overpakken en sorteren. We bleken allemaal reservebandjes te hebben meegenomen (ca 50 stuks) dit hebben we teruggebracht tot 10 stuks en uiteindelijk 1 stel reserve wielen na een lange discussie met Rijn of nu zijn wielen of de mijne mee mochten. Morgen zal Rob laten zien dat hij David, koning logistiek kan benaderende en alles wat we bij ons hebben in de auto weet te stoppen.
Laatste actie was auto’s wegbrengen die we achter wilden laten bij oppas Miriam. Moesten haar eerst nog even van station ophalen omdat ze de aansluiting in Parijs had gemist en daardoor 2 uur later in Biarritz was.
Toch nog heerlijk gegeten op terras in Biarritz 7 x maal Tournedos en 1x voor Boudewijn iets met sla en Garnalen.
Morgen gaat het dan eindelijk echt beginnen. De 10de KKK-DDD tour door de Pyreneeën
Heb er zin in!!!!

Gr
Okke

• 22 Augustus 2021 - 08:54

Miriam Van Brandwijk :

Een stevige reisdag voor iedereen. Maar gelukkig zijn we allemaal heelhuids in Biarritz aangekomen. Het huisje dat wij gehuurd hebben is supermooi: hippystyle mét snorrende poes. Hoge plafonds met houten balken en houten vloer en overal boeddhabeelden.
    Dolinda, mijn vriendin die vanaf Bordeaux reisde, heeft de sleuteloverdracht gedaan: heel knap als je geen Frans spreekt!
    Ik was heel blij dat jullie mij van het station hebben opgehaald want mijn reis viel erg tegen.
    Met 2 auto’s voor de deur redden wij ons hier prima!
    We hopen dat jullie een mooie sportieve tocht door de Pyreneeën gaan maken.
    Heel veel plezier en succes met rijden, Rob!
    Xxx Miriam

• 22 Augustus 2021 - 09:08

Anita:

Eindelijk fietsen na al die autokilometers. Maak er een mooie dag van.

@Miriam, wat heerlijk dat jij daar ook bent. Klinkt perfect, een weekje in hippysferen in Biarritz als intro voor jullie vakantie. Veel plezier!

• 22 Augustus 2021 - 10:57

Harmless:

Boys, met t weer in NL krijg ik er zelfs alsnog zin in. Even op maps gekeken. 1450 fietsen. Moet k dus in 4 dagen kunnen doen. Maps laat route nota bene precies langs het startkasteel van PBP lopen. 'k Ga d'r paar nachtjes over nadenken. Fiets maar door als ik niet boven op de Tournament sta. Ennuh, Casper, rustig an met die ouwe bierbuiken op die eerste dag morgen.... ;)